Lenovo Kampagne

Lenovo Facebook site og branding af  YOGA laptops. Målsætning: Opnå så mange Facebook venner som muligt
 
Konceptet blev ”Can you DO this”, som er i tråd med Lenovo’s pay-off ”For those who do” og samtidig en udfordring til forbrugeren om at gøre det en YOGA laptop kan, med sin nuværende laptop. Vi udarbejdede et Facebook/mobil konkurrencemodul, hvor brugerne skulle uploade et billede af deres laptop i en af de 4 YOGA modes og opfordre deres venner til at stemme på dem. Kampagnen blev skudt i gang med en guerilla event, hvor look-alike YOGA laptops blev lagt ud, plakater sat op og promoters dele flyers ud i København. Derudover blev 10 trendsættende bloggers hyret til at kommentere, vise billeder af guerilla event og opfordre læserne til at deltage i konkurrencen. I kampagneperioden kørte der også Facebook- og mobilannoncer.
 
Successen var stor fra 0 til 2496 venner på Facebook. Derfor valgte Lenovo at gentage kampagnen i Norge og Sverige.

Kleenex viral film 35000 views

Kleenex Viral film

25 års jubilæum og generationsskifte

Lenovo Kampagne