Visual
Annoncer
Instore
Trolly board
Facebook og mobil
Event i Stockholm

Sensodyne
Ny formulering og smag

Sveriges mest solgte tandpasta fik opdateret formulering, hvilket havde indflydelse på smagen

Kampagnens koncept blev ”Alt smager bedre uden isninger”, der sammen med call-to-action var en opfordring til at prøve den nye smag og vinde en middag for 2 på Noma.

For deltagelse skulle man fortælle sin mening om den nye smag på Facebook. Dette skulle både sikre et øget salg og en masse brugbar information. Ved at benytte Facebook som konkurrenceplatform, fik vi udnyttet en af forcerne ved sociale medier. Nemlig at kommunikationen er forbruger til forbruger og ikke Sensodyne til forbruger. Derudover skulle forbrugerne sende en invitation via Facebook til den person, de ønskede at invitere med til middag. Mekanismen sikrede en stor viral spreding,

Øvrige tiltag: Adfærdsmålrettede webbannere, Facebook annoncering, magasin annoncer, Guerilla event, POS materialer og trolley boards.
 

Aquafesh  Hvor ofte gør du..

Hasbro

Hasbro Instore løsninger

Apotekets Emballagedesign

Chrisco Produktlancering

 

 

Case Reklamefilm

Asko Tv-reklame

Case Kampange

Sensodyne Ny smag

Nilfisk

Nilfisk Kampagne

Kleenex Kampagne

Kleenex Kampagne

Lenovo Kampagne

GSK BtB Markedsføring